مترجم سایت

Player Pro

Player Pro

140 بار

PlayerPro Music Player 3.84 یکی از بهترین و پیشرفته ترین پلیرهای ارایه شده برای سیستم عامل اندروید تا به امروز میباشد. این پلیر علاوه بر پشتیبانی از تقریبا تمام فرمتهای صوتی، توانایی پخش ویدیو با فرمتهای رایج را نیز داراست. PlayerPro در کنار تنظیمات صوتی پیشرفته، دارای رابط کاربری زیبا و سریع نیز می باشد. علاوه بر این موارد امکان استفاده از چند پلاگین رایگان مثل اسکین، پک DSP و پک ویجت نیز وجود دارد.
این پخش کننده به مدت 2 سال جزو پنچ پلیر برتر در دسته موزیک و صدا قرار داشته و همواره در حال بروزرسانی از سوی توسعه دهندگان می باشد.
PlayerPro Music Player هم جزو پیشنهادهای ویژه ABDAMH به کاربران عزیز، مخصوصا طرفداران موزیک میباشد.

 

ادامه مطلب

Holy Quran

183 بار

 

Holy Quran - Quran7m v0.0.5005 برنامه جامع و کامل قرآن کریم از استودیوی HAYTHEM ALYAHYA می باشد که با قیمت 2.88 دلار در مارکت اندروید منتشر شده است. این برنامه شامل یک آرشیو بزرگ شامل 13.000 هزار فایل صوتی در فرمت MP3 با کیفیت بالا از 150 قاری معروف و مطرح از سراسر جهان می باشد که میتوانید آنها را بر روی دستگاه خود ذخیره کنید. این برنامه شامل 37 تفسیر مختلف کامل و فشرده می باشد. با لمس طولانی مدت یک آیه ، آن آیه به عنوان خوانده شده علامت گذاری خواهد شد. شما میتانید با الگوریتم منحصر به فرد در بخش جستجوی این برنامه ، براحتی هر چیزی را در قرآن بیابید. همینطور قادر هستید ترجمه و تفسیر هر آیه را با فرمت PDF ذخیره کنید. شما میتوانید برنامه را تنظیم کنید تا هر روز به شما سوره ها و آیاتی که قرار است تلاوت کنید را به شما یادآوری کند. این برنامه در حال حاضر از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند!

 

ادامه مطلب

sygic

69 بار

 

ادامه مطلب

,

Telegram

434 بار

 z2

Telegram  یک پیام رسان مطمئن و ایمن برای گوش های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده و نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید فیلم ها و عکس ها و فایل های خود را دوستان خود ارسال نمایید . تگلرام برای این ساخته شده است تا پیام ها و فایل های شخصیتان به طور کاملا ایمن به دیگران برسد . تلگرام را می توان سریع ترین نرم افزار پیام رسان در گوگل پلی دانست ! با مخاطبین خود چت کرده و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این برنامه به طور کامل از حریم خصوصی شما محافظت کرده و اطلاعات خصوصی را برای دیگران فاش نخواهد کرد .

 

ادامه مطلب

Opera Browser

95 بار

Opera-browser-first

بهترین مرورگر وب را برای گوش و تبلت اندرویدیتان دانلود کنید. Opera browser برای دستگاه های جدید طراحی شده است. Opera جلوه زیبا و سرعت بالایی دارد، و پس از نصب ویژگی های بسیاری را به همراه می‌آورد. اُپرا برای کسانی که دربازه کیفیت و طراحی مرورگر وب خود اهمیت قائل می‌شوند، انتخاب اول است. از سال ۱۹۹۴ تاکنون محصولات ما با مهارت بسیار بالا ساخته شده و به مردم سرتاسر دنیا کمک کرده تا با دیگران ارتباط برقرار کرده و از سرگرمی های اینترنت لذت ببرند.

 

ادامه مطلب

,

دانلود نرم افزار توییتر

142 بار

Twitter

| برترین نرم افزار آندروید در سال 2013-2014-2015-2016 |

توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعای حال حاضر است که با ویژگی های خاص خود نظیر محدودیت در کاراکترهای ارسالی برای هر پست توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود تا گونه های مختلف از محتواهای خود را به اشتراک بگذارند . اکنون جدیدترین نسخه نرم افزار Twitter را برای شما آماده کرده ایم که می توانید به راحتی آن را دانلود نموده و وارد دنیای آن شوید !

 

ادامه مطلب

Viber

90 بار

Viber-cover

| جزو ده برنامه آندروید برتر سال 2013-2014-2015|

| معایب : نقض حریم شخصی - بکاپ گیری ( پشتیبان گیری) از اطلاعات شما در سرور  سازمان جاسوسی موساد وسیا |

با استفاده از نرم افزار Viber می توانید با هرکسی در جهان که این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب نموده است به رایگان ارتباط برقرار نمایید . این نرم ا فزار قدرتمند که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سطح جهان را داراست  پس از بارگزاری بر روی تلفن همراه یا رایانه لوحی شما با جستجو در بین مخاطبین تان آنهایی را که از نرم افزار وایبر استفاده می کنند را شناسایی کرده و امکان تماس رایگان را از طریق WiFi یا اینترنت دستگاه اندرویدتان فراهم می آورد .

 

ادامه مطلب

Google Chrome

126 بار

Chrome-cover

| برترین سال 2015 |

| هشدار دسترسی به حریم شخصی|

 با Chrome Browser بر روی گوشی و تبلت خود با سرعت بالا وبگردی کنید. وارد حساب کاربری گوگل خود شوید تا با همگام سازی با مرورگر کروم در رایانه، این تجربه  را هرکجا که می‌روید به همراه داشته باشید.

 

ادامه مطلب

Privchat

126 بار

PrivChat

|برترین نرم افزار 2015|

Espier PrivChat یک برنامه ارتباطی منحصربه‌فرد است که هدف اصلی آن حفاظت از حریم خصوصی افراد می‌باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به طور امن با اشخاصی از سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنید، دوستان مختلفی پیدا کنید، ایده‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید، احساسات خود را بیان کنید و بسیاری کارهای دیگر. حتی می‌توانید با افرادی که به زبان‌های دیگر صحبت می‌کنند نیز ارتباط برقرار کنید.

 

ادامه مطلب

Holy Bible

216 بار

Bible copy

 

 نرم افزار  Torat Bible در سراسر جهان بیش از ۱۰۰ میلیون طرفدار دارد . اکنون کتاب مقدس مسیحیان به نام انجیل را برای شما کاربران عزیز محیا کرده ایم  ! اگر می خواهید که کتاب  مقدس انجیل را مطالعه کنید ، بدون شک این برنامه بهترین انتخاب می باشد . با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا به صورت الکترونیکی این کتاب مقدس را مطالعه کنید . این برنامه از بیش از ۳۵ زبان پشتیبانی کرده و به صورت کامل آن ها را به شما نمایش می دهد . همچنین لازم به ذکر است که پس از دانلود نسخه کامل می توانید آن را به صورت آفلاین بخوانید .

 

ادامه مطلب

دانلود قرآن آندروید

176 بار

Muslim Coran Quibla 111111

|برترین نرم افزار قرآنی در سال 2015 |

 به کمک برنامه Muslim Pro: Athan Coran Quibla  می توانید از زمان دقیق اذان آگاه شده و نماز خود را در اسرع وقت بخوانید . توجه داشته باشید که این برنامه هنگام صبح ، ظهر و غروب فعال شده و برای شما اذان می گوید . برای مطلع شدن از زمان دقیق اذان کافی است جی پی اس دستگاه اندرویدی خود را روشن کنید ، سپس برنامه به صورت خودکار با توجه به مختصات جغرافیایی منطقه مورد نظر برای شما اذان می گوید . توجه داشته باشید که در این اپلیکیشن قرآن به چندین زبان مختلف دنیا ترجمه شده است . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود تقویم هجری قمری ، وجود نام های خداوند ، در دسترس بودن کارت های تبریک اسلامی ، ترجمه کامل قرآن ، نمایش رستوران های حلال و مساجد اطراف محل شما و قرائت قرآن به همراه با صوت اشاره داشت .

 

ادامه مطلب

دانلود مسنجرICQ

183 بار

ICQ EXAN

ICQ یکی دیگر از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به گفتگو و چت بپردازید، پیغام آفلاین، ایمیل و یا SMS ارسال کنید، ارتباطات صوتی و یا ویدیویی داشته باشید و یا امکان ارسال فایل، عکس، فیلم و URL را در اختیار داشته باشید. تنها کافیست تا شما یک اکانت ICQ داشته باشید تا بتوانید از امکانات بی نظیر این مسنجر استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به فراهم کردن پنجره و اتاق های چت، سفارشی سازی رایط کاربری، انجام چندین چت همزمان، برگزاری جلسات ویدیویی، قرار دادن عکس و تصاویر انیمیشن، ارسال شکلک های جدید و ... اشاره نمود.

 

 

ادامه مطلب

دانلود برنامه سی ام سیکوریتی

354 بار

z

   CM Family شرکتی  ازسازندگان بزرگ اپ های مورد نیاز وپرطرفدار آندروید

| برترین مجموعه نرم افزار امنیت و ابزار های کمکی در سال 2013-2014-2015 |

برای اولین بار دانلود به صورت یکجا فقط در ABDA

 

ادامه مطلب

Kik

237 بار

Kik

 مسنجر Kik Messenger  بیش از ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد . با این اپیلیکشن می توانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها چت کنید . این مسنجر بسیار سریع ، صاف و هوشمند است و مطمئنا مورد رضایت شما کاربران عزیز خواهد بود . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس دوستانتان را در این مسنجر پیدا کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از حریم خصوصی گوشی شما محافظت خواهد کرد .

 

ادامه مطلب

Line Messenger

153 بار

LINE-cover

بدون شک مسنجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین ، پرطرفدارترین ، پر سرعت ترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام LINE: Free Calls & Messages را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به دوستان خود پیام بزنید و با آن ها به صورت صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنید . در هر کجا و هر مکانی که هستید با دوستان خود صحبت کرده و با آن ها در ارتباط باشید . به گروه های متعدد سر بزنید و دوستان زیادی برای خود پیدا کنید . از برقراری تماس صوتی و تصویری نهایت لذت را ببرید . از قابلیت های اصلی این مسنجر می توان به امکان ارسال عکس و فیلم ، قرار دادن شکلک های بسیار زیبا ، ایجاد پست های مطلوب و … اشاره داشت . لازم به ذکر است که رابط کاربری این مسنجر خیلی خوب و دوست داشتنی می باشد .  با حساب کاربری خود وارد برنامه شده و سپس به گروه ها بپیوندید .  دقت داشته باشید که این برنامه دست کمی از شبکه های اجتماعی ندارد زیرا شما با لاین قادر به لایک کردن مطالب و ارسال پست خواهید بود .

 

ادامه مطلب

Wechat

93 بار

WeChat1

بدون شک حتما تا به حال نام WeChat  به گوشتان خورده است . این برنامه یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود چت کنید . بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند . برای پیدا کردن دوست تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید . دقت داشته باشید که یک گزینه اختصاصی بر روی این مسنجر وجود دارد که آن را رقبای خود مجزا می کند و آن قابلیت این است که با انتخاب آن گزینه می توانید  افرادی که در شعاع ۵ کیلومتری عضو این مسنجر هستند را پیدا کرده و به آن ها درخواست دوستی بفرستید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیام های متنی ، ارسال شکلک ، به اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم و اضافه کردن مخاطبین به عنوان کاربر we chat اضافه داشت .

 

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 صفحه بعد